Szkolenia
Zarządzanie:
- Zarządzanie zespołem - przewodzenie ludziom i kierowanie zadaniami
- Coaching menedżerski
- Zarządzanie konfliktem w procesie zmian
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Skuteczna rozmowa oceniająca
Sprzedaż:
- Sprzedaż - sens istnienia firmy
- Profesjonalne prezentacje
- Skuteczne negocjacje
- Telefon - moje narzędzie pracy
Umiejętności osobiste:
- Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy
- Efektywna komunikacja i współpraca w zespole
- Warsztat asertywności
Home » Szkolenia
Co proponujemy?
W zależności od Państwa potrzeb każde ze szkoleń można przeprowadzić w dowolnych blokach tematycznych i czasowych. W naszym założeniu mają one charakter kompleksowej ścieżki kształcenia co sprzyja efektywnemu wykorzystaniu budżetu szkoleniowego firmy i pozwala na stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników. Przedstawiamy wybrane szkolenia z opracowanych i prowadzonych przez nas tematów. Są one oczywicie podstawą do konstruowania kolejnych programów, które odpowiadają Państwa potrzebom. Specyfika firmy determinuje jej potrzeby szkoleniowe - wiemy o tym.
Jak pracujemy?
Forma prowadzenia zajęć
Podstawową formą prowadzenia zajęć są warsztaty, podczas których wykorzystujemy następujące metody: moderowana
dyskusja grupowa, burza mózgów, odgrywanie ról (scenki), praca z kamerą, praca zespołowa, modelowanie, gry
terenowe, symulacje, zadania interaktywne, informacja zwrotna dla uczestników (zawsze!), krótkie wykłady
tematyczne, testy, ankiety, ćwiczenia wprowadzające. Aby lepiej i łatwiej przyswajać tematy wykorzystujemy
wiele narzędzi pozwalających na dotarcie do uczestnika różnymi kanałami ("widzę, słyszę, uczestniczę"). Każdy
uczestnik otrzymuje także materiały pogłębiające poruszane zagadnienia, do których może odwoływać się w
każdym momencie po szkoleniu.
Etapy realizacji szkoleń:
- Wspólnie z Klientem przygotowujemy program szkoleniowy - przeprowadzamy analizę weryfikując strategie oraz cele klienta (krótko i długoterminowe) oraz badamy potrzeby uczestników szkolenia.
- Adaptujemy programy szkoleniowe do potrzeb firmy, uwzględniając kulturę i wartości tam obowiązujące; realizujemy szkolenie zgodnie z założeniami.
- Wspólnie z Klientem omawiamy wyniki, efektywność i ewaluację wiedzy oraz postaw uczestników - proponujemy kolejne rozwiązania.
- Uczestnicy każdego szkolenia otrzymują na zakończenie certyfikaty, będące świadectwem uczestnictwa i ukończenia szkolenia o danej tematyce.
- Po zakończeniu szkolenia nie zrywamy kontaktu z firmą. Dajemy możliwość zadawania dodatkowych pytań, które nasuną się uczestnikom po szkoleniu - drogą internetową lub telefonicznie. Podtrzymujemy efekty szkolenia proponując Państwu coaching i monitoring.